Trusted Mary Kay Beauty Consultant. (Consultant ID : 208719)

Peluang Kerjaya di Mary Kay

Ingin menjadi Perunding Kecantikan Mary Kay tapi tidak tahu bagaimana caranya? Atau, ingin menjadi pengguna Mary Kay secara jimat dalam jangka masa yang lama?
Jum Famoura terangkan!

HANYA RM189 MODAL PERMULAAN. 


Yes, you heard it right. Only RM189 to start your Mary Kay Business. So apa kita akan dapat dengan RM189? Starter kit bag BARU yang penuh dengan barang Mary Kay di dalamnya. Khas untuk mereka yang mendaftar pada bulan August 2018 dan keatas.


Apa yang bestnya starter kit baru ini? Ianya direka khas oleh Tengku Syahmi, fashion designer terkenal di Malaysia! Bag ini juga dilengkapi dengan sling bag yang sangat versatile. Ada bermacam cara tau utk kita gayakan beg ini! Beg ini juga sangat besar, jadi kita boleh guna sebagai beg harian dan beg business pada masa yang sama.





Apa yang kita akan dapat dengan RM189? Semestinya barang Mary Kay untuk memudahkan kita memulakan kerjaya sebagai perunding kecantikan Mary Kay! Kita boleh memilih untuk mulakan business dengan starter kit yang mana satu. Ada dua starter kit yang boleh kita pilih :

1. Set Timewise Miracle
2. Set Botanical Effect

Nak tau apa didalamnya? Boleh lihat gambar :



 Jadi, dengan RM189 kita akan mendapat starter kit pilihan beserta beg Mary Kay yang sangat2 cantik dan best. Menarik, bukan?


Ingin tau cara mendaftar sebagai Beauty Consultant Mary Kay? Wasap je saya di 0193153676!

Boleh tengok disini : (under construction)

No comments:

Post a Comment