Trusted Mary Kay Beauty Consultant. (Consultant ID : 208719)

Skin Analyzer Mary Kay!!

Senangnye hidup jadi Beauty Consultant Mary Kay!

Lumrah bila jual skincare. Kita WAJIB consult kulit customer dulu. Betul tak? Takkan lah kulit customer sensitif kita nak beri skincare yang kuat? Dan adalah menjadi satu lumrah juga utk Beauty Consultant mcm kami ni tersalah consult kulit customer, membuatkan kami tersalah suggest skincare yang bersesuain dengan keperluan kulit customer. 

Tetapi kini,  

  • TIADA LAGI ISTILAH TERSALAH CONSULT KULIT CUSTOMER  DAN
  • PROSES KONSULTASI KULIT BOLEH BERLAKU DI MANA SAHAJA, SEPANTAS BEBERAPA SAAT!!

dengan adanya SKIN ANALYZER MARY KAY.


Best bukan jadi Beauty Consultant Mary Kay? Support yang tidak putus2 daripada company. Macam2 tau company manjakan BC dia. Dari peratus keuntungan yang tinggi, modal yang RENDAH, ZERO KERUGIAN , career car, rewards, gift dan macam macam lagi lah.

Macam manalah BC Mary Kay tak kaya2 semuanya? Mampu beli rumah setengah juta dalam masa kurang setahun? Hehe. 

Ok, jadi, apa itu Skin Analyzer?



Skin Analyzer Mary Kay merupakan gajet utk menganalisa kulit secara pantas, powered by AI yang disertakan sekali dengan aplikasinya yang tersendiri. Skin Analyzer Mary Kay memberikan maklumat terperinci terhadap dimensi kulit kita, termasuk kelembapan, tahap pengeluaran minyak, liang roma, tona kulit, keanjalan dan sensitiviti kulit. 













Dengan adanya device ini, kita akan dapat mengetahui apakah masalah kulit anda secara terperinci dan dengan PANTAS , CEPAT dan TEPAT!

Tunggu apa lagi? Understand your skin like never before!  Jum set appt dengan saya sekarang. Wasap 0193153676 sekarang dan jadi orang yang terawal mencuba Skin Analyzer Terbaru Mary Kay ini!

No comments:

Post a Comment